Hur spårar jag mitt paket?

Att spåra ditt paket är enkelt och går att göra direkt via transportörens webbplats eller app. Följ stegen nedan:

  1. Hitta ditt spårningsnummer
    Du får ett spårningsnummer via e-post eller sms när din beställning har skickats. 

  2. Gå till transportörens spårningssida
    Besök fraktbolagets webbplats, PostNord. Eller klicka direkt på spårningsnummret du fått via epost.

  3. Ange spårningsnumret
    Skriv in ditt spårningsnummer i sök- eller spårningsrutan. Kontrollera att alla siffror och bokstäver stämmer.

  4. Se aktuell status
    När du söker får du information om var paketet befinner sig, om det är på väg till ombud, ute för leverans eller redo att hämtas.

  5. Kontakta kundservice vid problem
    Om spårningen inte fungerar eller om paketet verkar ha fastnat, kontakta oss på nordartigo@gmail.com